;)


satan

سلام

لطفا اگر پیشنهاد.انتقاد و یا درخواستی راجب وب و یا مطالب ان دارید در قسمت نظرات بفرماید...

اینم بگم خدمتتون که اینجا برا عموم ازاده.مثله:

هر جور انسانه مزخرف و بیخود.انسانهای انسان.vampire.فنهای جاستین .افغانی.حتی شیطان پرستاو...

از همه این همه ها بگذریم

خوش آمدین



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت8:28---31 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز
شما به نام ساتن لینک شدید


تارا
ساعت10:04---28 ارديبهشت 1392
❀◕ ‿ ◕❀



.♥



.♥



.♥

شما لینک شدید [گل]


پاسخ:telma:merc


تارا
ساعت13:03---25 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز
به سراغ من اگر می آیید، تند و آهسته چه فرقی دارد؟
تو به هر جور دلت خواست بیا
مثل سهراب دگرجنس تنهایی من چینی نیست، که ترک بردارد
مثل مرمر شده است چینی نازک تنهایی من.
.
.
.
.
.
.
.

از شما دعوت میشود که به وبلاگ من سربزنید و اگر تمایلی به تبادل لینک داشتید مرا با نام وبلاگم لینک کرده و اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم. [گل]


ساعت2:02---23 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ زیبایی دارید لطفا من رو هم با mozou azad لینک کنین.
پاسخ:baele hatman vali ba kodom adres???


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 / 2 / 1398برچسب:,ساعت 1:7 AM توسط telma| |


Power By: LoxBlog.Com